Del 21 al 23 de Febrer de 2025

En comptes de buscar allò que no tens, troba allò que mai has perdut

Sri Nisargadatta

Cap de setmana de SILENCI: experiència d’entrega i escolta a través de la meditació i de la mobilització energètica. 

Enmig de l’hivern, quan la natura es recull i queda en silenci, és un bon moment per descobrir la força que habita dins nostre. A través del silenci ens serà més fàcil d’identificar els propis pensaments, emocions i les accions diàries que fem, en prendrem consciència i les podrem dur a l’equilibri.

Com a novetat, explorarem el llenguatge silenciós de la natura: els patrons geomètrics, programes biològics que ens conformen, ens ordenen i ens ajuden a potenciar el treball de connexió.

Estar en silenci tot el cap de setmana et farà viure una experiència profunda de connexió amb tu mateix/a. El treball grupal genera una energia més intensa durant totes les pràctiques proposades.

Les pràctiques seran:

  • Hatha-Vinyasa Ioga 
  • Yin Ioga
  • Pranayama 
  • Mobilitzacions energètiques enfocades a l’hivern i als òrgans associats.
  • Moviment regenerador (katsugen) 
  • Meditació: biogeometria 
  • Connexió amb la natura

Coses pràctiques:

Arribada: divendres 21de febrer a les 18:00h, finalitza diumenge 23 de febrer després de dinar.

Aportació del retir: 390€. Inclou les 2 nits, tots els àpats i refrigeris entre hores, el curs. Possibilitat d’habitació individual a Cal Garriga (410 €)

♦ PROMOCIÓ EARLY BIRD! 25€ de descompte si t’inscrius abans del 3 de Febrer, o si ja has fet un retir amb nosaltres.

Condicions de reserva:

Inscripció i reserva: 150 € en el moment de la inscripció (no retornable). 

Per fer la reserva clica l’enllaç i omple el formulari amb les teves dades, un cop la rebem,  t’escriurem via email o whatsapp els detalls per formalitzar econòmicament la reserva que es realitzarà per bizum o transferència. Les places són limitades!

  Anul·lacions d’última hora: si s’anul·la durant l’última setmana sense raó justificada (malaltia, defunció familiar…), es cobrarà el 50% de l’import del retir. I si s’anul·la en les últimes 48h es cobrarà el 100% de l’import del retir.

En fer la reserva de plaça, acceptes aquestes condicions.

La casa

Ens allotjarem a Cal Garriga, una casa situada al poblet de Prades de la Molsosa (Solsonès). Un indret autèntic, envoltat de naturalesa i silenci. https://calgarriga.cat

Les habitacions: capacitat per a 16 persones, amb banys compartits.

L’alimentació: gaudiràs de deliciosos àpats vegetarians cada dia, amb aliments ecològics, alguns d’ells conreats i elaborats a les masies de l’entorn de Cal Garriga.

Si tens alguna al·lèrgia  fes-nos-ho saber en el moment de la inscripció.

Portar:

  • Roba còmoda i d’abric. 
  • Calçat adequat per poder gaudir de les caminades.
  • Una esterilla i coixí de meditació .
  • Una manta per meditar i per a la relaxació.
  • Tovallola de dutxa.
  • Sabatilles per casa.
  • LLibreta i boli.

Posa’t en contacte!

Per més informació:

Ariadna658 796 926 / acivilplans@gmail.com

Olivia664 735 137 / oliviacivil@gmail.com